Onderwijskwaliteitszorg aan de UGent
Kwaliteitshandboek opleidingsmonitor
- Betrokkenheid van stakeholders in de opleiding
- De vertaling van de opleidingscompetenties (leerresultaten) naar het programma
- Durf denken en multiperspectivisme in de opleiding
- Het verankeren van de externe blik in opleidingen
- Internationalisering van studenten en docenten in de opleiding
- Masterproef: aandachtspunten voor de opleiding
- Onderwijs gebaseerd op excellent onderzoek
- Opleidingscompetenties formuleren
- Stage: aandachtspunten voor de opleiding
- Talentontwikkeling voor lesgevers in de opleiding
- Talentontwikkeling voor studenten in de opleiding
- Toetsvisie en toetsbeleid in de opleiding
- Transparantie en communicatie binnen opleidingen
- Visie en missie van de opleiding
- Werking opleidingscommissie (OC) en verbeterbeleid
- Werkvormen en activerend leren in een opleiding
Kwaliteitshandboek facultaire monitor
- Betrokkenheid van stakeholders in de faculteit
- Durf denken en multiperspectivisme in de faculteit
- Facultaire dienst onderwijsondersteuning
- Internationalisering van studenten en docenten in de faculteit
- Onderwijs gebaseerd op excellent onderzoek
- Onderwijsbeleid van de faculteit
- Talentontwikkeling voor lesgevers in de faculteit
- Talentontwikkeling voor studenten in de faculteit
- Transparantie en communicatie in de faculteit
- Verankeren externe blik in de faculteit
- Werking CKO en verbeterbeleid